söndag, juni 26, 2011

Hard As A Rock!


Efter att tagit en liten sovmorgon styrde jag till Brian Johnsons hesa stämma mot lite flugfiske. När albumet Ballbreaker börjar närma sig slutet är jag framme vid dagens "spot". Det blåser ganska mycket så några vak syns inte så en guldskallad brun nymf borde göra susen. Jag fiskar hem den med snabba handtwist hemtagningar, och efter bara ett par kast krokar jag en öring som bjuder upp till fin kamp. Men som tillslut får se sig slagen och håvas. Fortsätter sedan nöta på i vinden som vägrar att mojna. Läger efter stunds kastande ifrån mig spöt och plockar upp kameran istället och fotograferar lite med hopp om att de kanske ska sluta blåsa lite. Men det gör det inte så efter ett par bilder gör jag ett till försöka med spöt, utan resultat. Så jag bestämmer mig för att packa ihop och gå mot bilen där AC/DC konsert fortsätter hela vägen hem till Timrå.




0 kommentarer:

  © Blogger template 'Photoblog' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP