lördag, april 09, 2011

Min kärlek till Greta...

Alla har vi våra laster, en del har laxfrossa, andra havsöringsjagis, vissa nöjer sig med bågar i alla dess former. Själv är jag som så många andra besatt av Greta Garbo. Tyvärr är det få förunnat att fiska dessa skönheter, oftast är hon pelletsmatad och fiskad bland hundra andra fiskare(landösjön). Själv har jag letat bland flertalet sjöar på jakt efter de röda, och jag tror att jag nu hittat en sjö där jag och Andreas kan få fiska de röda i alla vår ensamhet. Otillgänglig och svårfiskad, en vit prick på kartan så att säga, precis som det ska vara.

Gårdagen spenderade jag på denna sjö, resultatet slutade i en mycket fin fisk på ca 1.4 kilo. Vild,
svårflörtad och mystisk, precis som allas
vår G. Garbo. Min älskade!

0 kommentarer:

  © Blogger template 'Photoblog' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP