onsdag, april 06, 2011

Av med spenderar byxorna och på med blåstället!

Igår drog jag på mig dom stora spenderar byxorna och åkte till en fiskebutik i Sundsvall med Micke. De var vadare som stod på inköpslistan, efter en tids prövande, klämmande och kännande på de två märken som finns där och en stunds fundering med peppande ord från Micke som undrade vad fan jag tvekade på, slog jag till! Och valet föll på ett par Simms G3 Guide och kängan Freestone som jag fick för ett hyfsat bra paketpris.

Då denna blogg allt mer börjar likna blondinbella, kissie och allt vad fan dom heter med vad man handlat för dagen, så lovar jag att de ska bli ändring på de och vi ska bege oss ut för att fiska istället för att bara köpa. På lördag blir det angling och andra slags teambuildings övningar för att få upp lagkänslan inför säsongen. Mört behövs dock fixas men de köper vi troligtvis då det inte finns tid eller ork för att pimpla upp den.

0 kommentarer:

  © Blogger template 'Photoblog' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP