tisdag, februari 15, 2011

Flugfiskare sökes !

Då vart de officiellt att Micke åker till Sydamerika i juni och är borta till december, och jag är inte ett dugg avundsjuk. Så nu söker jag då en fiskekamrat under sommaren.
Kvalifikationer
Du som söker bör kunna flugfiska då den största delen av fisket bedrivs med flugspö. Och för att kunna ta Mickes plats bör du ha ett gott humör och inte bli allt för bitter när jag får en hel del fisk. Den viktigaste punkten är din personlighet. Jag ser också att du bor i närheten av Sundsvall/Timrå och är tillgänglig för någon tur till fjällen för att där försöka lura några fina fiskar. Även meriterande om du är ägare av en röd Saab.

Om detta stämmer in på dig, tveka inte, utan skicka in en ansökan redan idag.
Om du ej kan fiska och bara söker efter en vän ber jag dig att inte söka.


Men jag och Micke lär ju hinna med en del fisketurer innan vi är framme i juni.
Hoppas du får de skit bra i Sydamerika och kanske kan bjuda på något inlägg om lite Blue Marlin fiske.


Tight Lines !

0 kommentarer:

  © Blogger template 'Photoblog' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP