tisdag, juni 22, 2010

Presentation


Tjena !
Ja nu vet jag inte alls riktigt vad jag har givit mig in på, men jag ska göra ett ärligt försök att bedriva de här. Här ska ni alltså få följa med mig på mina fisketurer och de jag försöker åstadkomma vid bindstädet.

De fiske jag framför allt föredra är flugfiske efter harr öring, regnbåge och röding. Men tackar heller inte nej till att tampas med en ny stigen bergeforsenlax. Harr, öring, regnbåge och röding fiskar jag för de mesta efter i Indalsälven och mindre tjärnar och åar kring Medelpad området, men varje år brukar de även kunna bli en lite längre tur upp mot fjällen för att söka lyckan i någon å där. Lax fiskar jag som sagt efter i Indalsälven och då fiskar jag oftast med spinn-fluga.
Jag binder också de flesta flugor själva allt från små nymfer till större tubflugor.

Nu har ni fått ett litet hum om vad som kommer att skrivas här.

Få se om de kanske blir en tur ikväll.

/ Andreas

0 kommentarer:

  © Blogger template 'Photoblog' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP