fredag, oktober 14, 2011

Länge sedan sist!

Nu var det länge sedan de var aktivitet här, beroende på att de blivit lite fiske och därmed lite att skriva om. Men lovar att försöka uppdatera lite mer, kanske med lite flugbindning och andra tankar. Men idag har de faktiskt blivit en liten sväng även om de är ett slags fiske man egentligen inte talar högt om på denna blogg. Jag har nämligen brutit mot alla paragrafer i The Fly Code, och dammat av spinn spöt som stått hela sommaren och samlat damm i garderoben. Kastade lite med olika drag och wobbler innan jag knöt på bottenmete, ja ni läste rätt bottenmete. Kände att jag behövde det idag sitta med en varm kopp kaffe och bara vänta. Lyckades även kroka en öring som tyvärr slet sig när jag skulle sträcka mig efter håven.
Har även snackat lite med min vapendragare Micke via det stora social media som är så populärt. Som just nu befinner sig i Honduras, det blev tyvärr inge big game fishing för hans del, då priserna var lite väl saftiga på de tydligen. Fisketarmen skriker rejält för Micke emellanåt får jag höra.Vi har också börjat planera lite lätt för nästa säsongs fiske. Och har kommit överrens om att vi ska försöka satsa lite mer på att filmning och leverera lite fiske blandat med en gnutta humor. Det lutar också åt att de kan bli en resa till Slovenien i Maj om allt går som planerat, vilket ska bli riktigt häftigt.
Tight lines!

0 kommentarer:

  © Blogger template 'Photoblog' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP